Naziv intervencije
LEADER – Lokalni razvoj, ki ga vodi skupnost

oljna slika Arnolda Riklija

Prijavitelj

• Višja strokovna šola za gostinstvo, velnes in turizem Bled

Projektni partnerji

• Javni zavod Turizem Bled
• Jasna Chalet Resort, gostinstvo in turizem, d.o.o.
• Društvo kmečkih žena in deklet v Bohinju

 

 

Kratek opis projekta

Projekt Living RIKLI.Lab celostno obravnava dediščino Arnolda Riklija kot razvojno priložnost za območje Zgornje Gorenjske. Skozi inovativne vsebine in partnerstva naslavlja potrebe po zdravem načinu življenja, medgeneracijskem povezovanju, razvoju podjetništva in trajnostnega turizma ter večji socialni vključenosti ranljivih skupin. Projekt nadgrajuje že obstoječe pobude, vključuje strokovne in lokalne akterje javnega, zasebnega in društvenega sektorja ter gradi temelje za dolgoročni razvoj t. i. “Riklijevega laboratorija” – prostora za eksperimentiranje, učenje in podjetniške inovacije na osnovi naravne in kulturne dediščine, ki je vzpostavljen v okviru Medpodjetniškega centra MIC Višje strokovne šole za gostinstvo, velnes in turizem Bled. Projekt naslavlja ključen izziv, kako dediščino pionirja naravnega zdravljenja na Bledu in širšem območju Julijskih Alp ponovno umestiti kot temeljno razvojno podlago regije. Dediščina Arnolda Riklija namreč ne predstavlja zgolj zgodovinskega izročila.

Aktivnosti

•  Medgeneracijski programi za »Zdravje doma«
•  Riklijevo znanje za sodobni čas
•  Trajnostno podjetništvo z Riklijem
•  Komunikacija in diseminacija

Cilji in rezultati projekta

Cilji projekta:

•  valorizacija dediščine Arnolda Riklija kot edinstvenega vira za zdravje, podjetništvo in kakovostno življenje v JA,
•  aktivirati lokalno skupnost, dvigniti zavest o edinstveni vrednosti dediščine naravnega zdravljenja po Arnoldu Rikliju za zdravo življenje, višjo kakovost življenja ter trajnostni gospodarski in turistični razvoj regije Julijskih Alp,
•  ustvariti temelje za dolgoročno delovanje kompetenčnega centra RIKLI, ki bo dediščino povezal z zdravim življenjem, lokalno identiteto in podjetniškimi priložnostmi ter jo postavil v središče kakovostnega bivanja v regiji.

Rezultati projekta:

•  3 delavnice z Riklijevimi tehnikami gibanja, prehrane in sprostitve – preizkušene v Jasna Challet
• 
6 kulinaričnih delavnic, od tega 3 tesno izvedene za goste Jasna Challet
• 
1 namizna in digitalna tematska obarvana kognitivna igra z elementi Riklijeve filozofije: gibanje, sonce, zrak, prehrana, testirana na delavnicah z upokojenci in pilotno predstavljena v Jasna Challet
• 
vsaj 30 dodatnih uporabnikov pri testiranju digitalnih vsebin in turističnih pilotnih izvedbah
• 
razvita 2 modularno strukturirana programa: Riklijev promotor zdravja in dediščine in Riklijev terapevt naravnega zdravja – osnovna raven, vsak z vsaj 10 udeleženci
• 
izvedeni dve pilotni usposabljanji ter testiranje znanj v praksi z vključitvijo turistov v doživetja ZTB in velnes postopke v JCR ter šolskem velnes centru Astoria
• 
dva priročnika z evalvacijskimi poročili
• 
podjetniški priročnik s tremi vsebinskimi moduli (dediščina, podjetništvo, certificiranje)
• 
3 start-up delavnice z najmanj 30 udeleženci iz območja LAS
• 
najmanj 4 podjetniške ideje, ena vključena v mentorski program RIKLI Inkubatorja
• 
vsaj 1 nova lokalna veriga vrednosti z vključitvijo najmanj 3 deležnikov
• 
2 hackathona, vsak z najmanj 12 udeleženci
• 
skupaj razvitih 6 podjetniških konceptov
• 
izbrani 2 najboljši ideji za nadaljnjo inkubacijo
• 
2 promocijska videa in dokumentacija za diseminacijo rezultatov
• 
enotna vizualna identiteta projekta (CGP) in uporaba na vseh komunikacijskih materialih
• 
ena komunikacijska strategija
• 
spletna podstran projekta na portalu visit-bled.si z rednim posodabljanjem in vključevanjem partnerjev
• 
vsaj 5 digitalnih video vodičev »Živeti po Rikliju« z vsebinami iz delovnih sklopov
• 
zbirka digitalnih gradiv, priročnikov, receptov in infografik, dostopna javnosti
• 
2 strokovna posveta »Rikli« z vsaj 30 udeleženci na vsakem dogodku
• 
zaključni promocijski dogodek s predstavitvijo rezultatov projekta, z vsaj 50 udeleženci
• 
promocijski materiali: roll-up panoji, letaki, mapice, vrečke, pisala, certifikati z jasno označbo LAS BOJA in CGP
• 
redno obveščanje o poteku projekta v tiskanih in spletnih medijih, na družbenih omrežjih ter preko radijskih in TV prispevkov.

 

  • Pokličite za informacije 04 575 34 10

    Z veseljem vam bomo pomagali do željenih informacij

  • POSLJITE SPOROČILO

Dostopnost

Osrednja vsebina